Sausio pabaigoje biliūniečiai gavo džiugią žinią, kad kovo 30 d. kartu su Kėdainių „Atžalyno“ bei Vilniaus Pilaitės gimnazistais yra pakviesti į Euroscolos renginį Europos Parlamente Strasbūre už gerus praėjusių metų rezultatus, dalyvaujant projekte „Mokyklos – Europos Parlamento

ambasadorės“. Į Strasbūrą vyko MEPA projekto jaunesnieji ambasadoriai Ervinas Lekauskas, Povilas Pilinka, Urtė Raišelytė, Emilija Ramanauskaitė, Viltė Sunklodaitė, Adrijana Valečkaitė, Martynas Žemaitis, Arnas Žukauskas bei vyresnioji ambasadorė mokytoja Almyra Sabaliauskaitė.

Mūsų laukė turininga ir įdomi kelionė. Pasigrožėję pro autobuso langą bėgančiais Lenkijos vaizdais bei pasidžiaugę trumpomis atokvėpio pertraukėlėmis, sustojome Dresdene, dar kitaip vadinamame Elbės Florencija, pasižvalgyti. Pasigrožėjome Karališkaisiais rūmais, atstatyta Dievo Motinos Katedra, Semper operos rūmais, pasivaikščiojome po Briulio terasą. Ir vykome toliau...

Pati svarbiausia kelionės stotelė buvo Strasbūras, kuriame mūsų laukė didysis kelionės  įvykis – Euroscolos diena Europos Parlamente. Šių metų renginio tema buvo skirta moterų teisėms ir lyčių lygybei. Apie šešis šimtus moksleivių iš įvairių šalių sveikino EP pirmininkė Roberta Metsola. EP Moterų teisių ir lyčių lygybės komiteto pirmininkė Evelina Regner diskutavo su moksleiviais moterų teisių bei lyčių lygybės tema, atsakinėjo į pateiktus klausimus. Vėliau jaunimas dirbo grupėse, dalyvavo debatuose, balsavo rūpimais klausimais kaip tikri europarlamentarai. Mokytojai susipažino su Parlamentu, smagiai bendravo su kitų šalių mokytojais. Diena buvo pilna įspūdžių, nuotaika pakili, juk ne kiekvieną dieną tenka bendrauti su Europos šalių mokiniais, pasitikrinti savo užsienio kalbos žinias.

Po sunkios dienos mūsų laukė smagus pasivaikščiojimas po Strasbūro senamiestį. Žydinčios sakuros, magnolijos, forzicijos, pavasarinės gėlės, miesto įžymybės, šiltas vakaras ir jaukus pasivaikščiojimas džiugino ne tik akis, bet atgaivino ir mūsų sielas.

Grįždami namo, aplankėme Vokietijos miestą Niurnbergą. Pasivaikščiojome po senamiestį, Kaizerio rūmus, turgaus aikštę su Rotuše. Paskutinė kelionės stotelė – Praha. Aplankėme įžymias Čekijos sostinės vietas: Karalių rūmus, Prahos Hradą, Šv. Karolio tiltą, Senamiesčio aikštę, senąją rotušę su astronominiu laikrodžiu, Parako bokštą ir kt., pakilome į Šv. Vito katedros bokštą, nuo kurio atsivėrė abejingų nepaliekanti auksinės Prahos panorama.

Draugiška ir džiaugsminga atmosfera vyravo visas šešias kelionės dienas. Biliūniečiai tvirtino, kad kelionė tikrai išpildė visus lūkesčius su kaupu, buvo smagi, kupina dainų ir juoko, jos nesugadino net lietus. Diena Europos Parlamente davė vertingos patirties. Užsimezgusi nauja draugystė tarp trijų gimnazijų mokinių išliks ilgam. Nors daug laiko praleidome autobuse, tačiau su tokiais linksmais, nuostabiais, draugiškais ir veikliais mokiniais kelionė tikrai neprailgo. Kaip sakė Martynas: „Niekada nepamiršiu šios kelionės ir, jei galėčiau, būtinai kartočiau.“ Tikėkimės, kad taip ir bus. #MEPALietuva