Kultūrinio ugdymo koordinatoriai (-ės) intensyviai organizuoja veiklas kitiems, tad šįkart kvietėme ir patiems tapti dalyviais. Kokių naujų vėjų ir energijos tyrinėjant meno, kultūros ir edukacinių erdvių galimybes ugdymo procese, atnešė šis susibūrimas? Muziejai – daugiau nei

ekspozicijos. 
MO muziejuje koordinatoriai (-ės) lankėsi parodoje „Iš vidaus“ ir diskutavo apie tai, kaip muziejai gali būti išnaudojami kaip mokymosi erdvės.
💬 Kilo idėjos, kaip mokyklose:
▪️ Organizuoti integruotas pamokas muziejuose
▪️ Vesti visos dienos pamokas bendradarbiaujant su muziejais
▪️ Geriau išnaudoti tiek valstybinius, tiek savivaldybių muziejus
🟡 Biblioteka – ne tik knygos, bet ir kūrybiškumo centras
Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje koordinatoriai (-ės) dalyvavo veikloje „Biblioteka, kaip mokymosi ir kūrybiškumo erdvė”.
💬 Dalyviai analizavo, kokios įvairios paslaugos yra pritaikytos moksleiviams, o dirbtuvės sulaukė itin daug teigiamų įvertinimų – daugelis sutiko, kad tokios patirtys turėtų būti prieinamos ir mokyklų erdvėse.
🟡 Meno avilys: kūrybiškumo atradimai per patyrimą
Kino teatre „Skalvija“ dalyviai išbandė „Kino ir fotografijos dirbtuves”. Patirti ir kurti patiems – geriausias būdas suprasti, ką reiškia kultūrinis ugdymas.
💬 Kūrybinės dirbtuvės padėjo aiškiau suvokti, kaip tokios iš pažiūros paprastos patirtys atneša unikalius atradimus ir kodėl jos būtinos ugdymo procese.
📌 Esminė išvada?
„Kai nori – išeičių visada randi!“ 💬 Nors diskutuota apie finansinius iššūkius, aišku viena – kultūrinis ugdymas gali būti prieinamas kiekvienai mokyklai, jei tik bendradarbiaujama ir ieškoma galimybių.
Ačiū visiems dalyviams ir dalyvėms! Buvo intensyvu, įdomu, prasminga ir vertinga – džiaugiamės mūsų bendradarbiavimu.
Programa finansuojama #NextGenerationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra
fotografė Aistė Užaitė
Jurga Smth Zigmantė