Kodėl ilgalaikės veiklos veikia? Ar įmanoma įtraukti mokinius (-es) į kūrybinius procesus visiems mokslo metams? Ką tokia patirtis suteikia jų mokymui(si) ir asmenybės augimui? Apie tai naujausiame „Postūmis. Dialogai švietimo pažangai“ epizode!  Pokalbyje savo ilgamete

patirtimi dalinosi:
Gintė Žulytė – medijų antropologė, kino edukatorė, VšĮ „Meno avilys“ projektų vadovė
 Renata Miškinienė – Anykščių Jono Biliūno gimnazijos medijų meno mokytoja ir bibliotekininkė
 Eglė Paulauskienė – „Tūkstantmečio mokyklų“ kultūrinio ugdymo ekspertė
Pokalbį vedė ir moderavo Viktorija Urbonaitė

Kodėl ilgalaikės kultūrinio ugdymo veiklos tokios svarbios?

Jos atveria erdvę integruoti formaliojo ugdymo temas ir atrandant naujus metodus bei įrankius, giliau tas temas pažinti ir suprasti. Tinklalaidėje išsamiai analizuojame Anykščių Jono Biliūno gimnazijoje jau 13 metų veikiančius kino edukacijos projektus, kurie įtraukia mokinius (-es) į visus mokslo metaus vykstančią veiklą. Mokiniai (-ės) ne tik žiūri ir analizuoja kiną, bet ir kuria filmus nuo scenarijaus iki montažo.

Apie tai ir daugiau – naujausiame tinlalaidės epizode.

Programa finansuojama  #NextGenerationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Meno Avilys, Anykščių Jono Biliūno gimnazija