Apie mus rašo Anykščių švietimo pagalbos tarnybos soc. tinkle. Šiuolaikinis technologinis ugdymas – procesas, kuriame integruojamos kūrybinės idėjos ir praktinis jų įgyvendinimas. Tai padeda ugdyti ne užduočių vykdytoją, bet smalsią, mąstančią, kūrybingą, iniciatyvią ir atsakingą

asmenybę.

Šiandien Antano Baranausko pagrindinėje mokykloje vyko Lietuvos mokinių technologijų olimpiados savivaldybės etapas, kuriame dalyvavo net 20 visų rajono mokyklų 7–10 klasių mokinių. Dalyviai atstovavo tris tikslines technologijų grupes – mitybos, tekstilės ir konstrukcinių medžiagų. Mokiniai nustebino puikiu pasiruošimu, darbštumu, kantrybe, atsakingumu ir, žinoma, kūrybiškumu bei netikėtomis idėjomis. Darbų rezultatai buvo stulbinantys, o pristatydami komisijai savo kūrinius dalyviai pademonstravo žinias apie maisto, tekstilės bei medžio darbų tradicijas bei šiuolaikines tendencijas, idėjų bei technologijų inovatyvumą, iššūkių nebijojimą.
Kol mokiniai dirbo, technologijų mokytojai dalyvavo Iniciatyvių mokytojų klubo gerosios patirties sklaidos renginyje „Velykiniai konditeriniai gaminiai ir desertai“, kurį vedė Jono Biliūno gimnazijos mokytoja metodininkė Genovaitė Tumienė. Mokytoja aptarė velykinių konditerinių gaminių tradicijas bei naujoves, pasidalino jų receptais bei pavaišino renginio dalyvius be galo skaniais ir išradingais savo mokinių pagamintais desertais.
Dėkojame visiems olimpiados dalyviams už begalinį stropumą ir darbštumą, išradingumą ir kūrybiškumą, o jų mokytojams Kristinai Striukienei, Genovaitei Tumienei, Rūtai Kalinauskienei, Ričardui Sprindžiui, Gintarei Vaičiuvienei, Jovitai Sirgėdienei, Gailutei Stakienei, Irutei Aleknavičienei – už mokinių motyvavimą, parengimą ir visapusišką pagalbą olimpiados metu. Ačiū Antano Baranausko pagrindinės mokyklos administracijai, suteikusiai puikias patalpas olimpiados vykdymui, ir nuoširdžiai visus globojusiam direktorės pavaduotojui Gintarui Daugėlai.
Technologijų olimpiados tikslas – skatinti mokinius domėtis technologijomis, ugdyti mokinių savarankiškumą, atskleisti savitą požiūrį į tradicijų tęstinumą, ugdyti kūrybišką, iniciatyvią, kultūringą, komunikuojančią asmenybę. Olimpiados dalyviai įrodė, kad, pasak amerikiečių gyvenimo mokytojos Šakti Gevein, „raktas į kūrybingumą – tai noras kažką bandyti, rizikuoti ir pažiūrėti, kas bus.“